به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش خوشبینی ها نسبت به رشد قیمت ورق در سی آی اس در فصل چهارم - 28/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- با توجه به شرایط بازار و قیمت محصولات، پیش بینی می شود که قیمت ورق صادراتی در روسیه و اوکراین طی فصل چهارم سال بالا باشد. پیش بینی می شود که قیمت ورق در آینده ماهیانه 20 دلار هر تن افزایش یابد.

اگر چه احتمال افزایش قیمت ها در آینده نزدیک ضعیف است اما در کل شرایط بازار مطلوب است و برخی از کارخانه ها فروش ورق ماه سپتامبر خود را به پایان رسانده و فروش محصولات ماه اکتبر را آغاز کرده اند. پیش بینی می شود که قیمت محصولات برای تحویل در ماه اکتبر رشدی 20 دلاری را در هرتن در مقایسه با ماه سپتامبر تجربه کند.

با توجه به افزایش قیمت سنگ آهن و رشد قیمت این محصول در بازار داخلی و صادراتی چین، احتمال افزایش قیمت ها در فصل چهارم بالاست. سطح تقاضا در بازار روبه بالاست و این امر هم به رشد بیشتر قیمت ها کمک خواهد کرد. از آنجایی که موجودی انبارها پایین است، پیش بینی می شود که خریداران به زودی وارد بازار خرید بشوند.

اختلاف میان دو کارخانه بزرگ تولید ورق اوکراین طی اوایل فصل تابستان نیز نگرانی هایی را در جهت کمبود موجودی این محصول میان خریداران به وجود آورده و به افزایش تقاضا در بازار کمک کرده است. با توجه به افزایش مدت زمان تحویل محصولات و کاهش عرضه کارخانه ها در چین، بسیاری از خریداران به خرید محصولات مورد نیاز خود از روسیه و اوکراین روی آورده اند. 

۲۸ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۵۷۷
کد خبر : ۶,۶۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید