به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت معاملات سوآپ سنگ آهن- 28/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- به رغم احتمال افت مجدد قیمت ها در بازار، قیمت نقدی معاملات سوآپ سنگ آهن اوایل هفته جاری کمی افزایش یافت. گزارش ها نشان می دهد که قیمت این محصول طی هفته گذشته بیش از 5 دلار هر تن کاهش یافته بود.

قیمت معاملات سوآپ سنگ آهن برای تحویل در ماه آگوست، کمی بالا رفته و روز 16 ماه آگوست به 141 دلار و 83 سنت هر تن رسیده است این در حالی است که قیمت معاملات سوآپ برای تحویل در ماه سپتامبر 153 دلار و 33 سنت هر تن و برای تحویل در ماه اکتبر 133 دلار و 38 سنت هر تن می باشد. افزایش حجم معاملات ماه های سپتامبر تا اکتبر و انجام معاملات سوآپ برای تحویل در فصل چهارم در قیمت 132 دلار هر تن نیز به رشد قیمت ها کمک کرده است.

بالا رفتن قیمت درب کارخانه محصولات فولادی سه کارخانه بزرگ در چین منجر به رشد قیمت معاملات سوآپ این محصول شده است. سیاست اخیر دولت چین به منظور کنترل رشد اقتصادی این کشور نیز به رشد قیمت ها در بازار کمک کرده است.

قیمت معاملات ماه ژانویه میلگرد در بورس شانگهای هم با رشدی 3 دلاری در هر تن به 642 دلار هر تن رسیده است.

در حال حاضر بازار سنگ آهن بسیار آرام است. قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد 148 دلار و 30 سنت هر تن خشک سی اف آر چین می باشد که رشدی 3 دلار و 80 سنتی را در هر تن خشک در مقایسه با هفته گذشته نشان می دهد و برای تعیین قیمت معاملات سوآپ در بورس سنگاپور استفاده می شود. 

۲۸ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۵۵
تعداد بازدید : ۶۶۶
کد خبر : ۶,۶۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید