به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار اسلب سی آی اس- 31/ 05/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران-  به نظر می رسد که بازار صادرات اسلب سی آی اس که اواسط تابستان به کف رسیده بود مجددا رو به بهبود است. بسیاری انتظار دارند فروش سپتامبر تا اکتبر نسبت به ماه های ژوئن و جولای قوی تر باشد با این که معمولا همه ساله عکس این روند اتفاق می افتد.

از آنجایی که برنامه تعمیرات کارخانه ها که موجب شده بود حجم عرضه تا بیش از 30 درصد کاهش یابد این ماه به اتمام می رسد و همچنین بهبود اخیر بازار های آسیایی  کمک کرده تا قیمت اسلب روسیه و اوکراین روند صعودی آرامی داشته باشد. انتظار می رفت که بازار آگوست چندان مطلوب نباشد ولی مطمئنا سپتامبر وضعیت از ژوئن و جولای بهتر خواهد بود.

 یکی از تولید کننده های سی آی اس که به بازار داخلی عرضه دارد، محصول سپتامبر را 510 تا 540 دلار فوب دریای سیاه پیش فروش نموده ولی حال عجله ای در پیش فروش تولید اکتبر نشان نمی دهد و قصد ندارد ارزان تر از 530 دلار فوب دریای سیاه معامله کند.

افزایش تقاضا و بهبود بازار خاور دور، متینوست اوکراین را وا داشته تا در فروش عجله نکند. قیمت سی اف آر به 580 دلار رسیده و انتظار می رود ماه آینده کمی بالاتر برود. در کل آینده نسبتا روشن است و بازار اسلب سی آی نسبت به بیلت مطلوب تر به نظر می رسد.

۳۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۳۴
تعداد بازدید : ۷۵۷
کد خبر : ۶,۷۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید