به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صنعت فولاد ایران هدف جدیدترین تحریم های آمریکا

صنعت فولاد ایران هدف جدیدترین تحریم های آمریکا

 

پایگاه خبری فولاد ایران- وزارت خزانه‌داری ایالات متحده امریکا تحریم‌های جدیدی را پنجشنبه اخیر علیه ایران اعلام کرد که شامل پنج شرکت در حوزه‌های مختلف می‌شود که مواد اولیه تولید فولاد را به شرکت فولاد خوزستان ایران ارائه می‌کنند. به گفته این وزارتخانه، تحریم‌های اعمال شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری، در پاسخ به حمله یکشنبه گذشته ایران به اسرائیل بوده است.
وزارت خزانه‌داری امریکا خاطرنشان کرد که بخش فلزات ایران سالانه «معادل چند میلیارد دلار درآمد» دارد که اکثریت آن از صادرات فولاد است. فولاد خوزستان که در ژانویه 2020 به عنوان یکی از هدف های تحریم های ایالات متحده تعیین شد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد ایران است.
به گزارش 
فولاد ایران،آخرین دور تحریم‌ها شرکت PSI DMCC مستقر در دوبی را در بر گرفته است که یکی از شرکت‌های وابسته به فولاد خوزستان است، که وزارت خزانه‌داری امریکا گفته که به تامین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید فولاد از تامین‌کنندگان خارجی از طرف فولاد خوزستان کمک کرده و همچنین صادرات فولاد را از طرف این فولادساز ایرانی را تسهیل نموده است.
امریکا همچنین شرکت هایی را که در اروپا ثبت شده اند و توسط فولاد خوزستان برای تامین قطعات و تسهیل صادرات استفاده می شود، هدف قرار داده است. از جمله شرکت های نام برده در این پرونده شرکت هایی مستقر در آلمان، ترکیه و هنگ کنگ نیز می باشند.


منبع: platts
ترجمه: مونا تابان شمال

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۱۴۲
کد خبر : ۶۹,۲۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید