به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چالش های افزایش ظرفیت تولید شبکه برق ایالات متحده

پایگاه خبری فولاد ایران- از آنجایی که ایالات متحده طیف گسترده ای از گزینه های انرژی جایگزین را معرفی می کند، دولت به سرعت به دنبال راه هایی برای بهبود و گسترش سیستم شبکه برق است. اما از آنجایی که پروژه‌های انرژی سبز بیشتری در مکان‌های غیرمعمول - مانند مناطق روستایی و سایت‌های فراساحلی - به وجود می‌آیند، اطمینان از اینکه انرژی برای توزیع به شبکه می‌رسد دشوارتر می‌شود. بسیاری از کارشناسان انرژی بر این باورند که برای آماده سازی شبکه برای رشد سریع ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر کشور، نیاز به بازنگری کامل است. با این حال، برخی بر این باورند که ممکن است بتوان تکنیکی را که به ندرت استفاده می شود برای ارتقای خطوط برق قدیمی در سراسر ایالات متحده به کار برد.
به دلیل تشریفات اداری و سایر محدودیت ها، ساخت خطوط برق جدید اغلب یک دهه یا بیشتر طول می کشد. با این حال، برخی از کارشناسان معتقدند که ممکن است با استفاده از روشی که به طور گسترده در چندین کشور دیگر در سراسر جهان استفاده می شود، شبکه ایالات متحده را بسیار سریعتر بهبود بخشید.
این تکنیک، "بازرسانی پیشرفته" جایگزین رویکرد سنتی برای ساخت خطوط انتقال خواهد شد. اکثر خطوط برق در ایالات متحده از هسته های فولادی پوشیده شده با رشته های آلومینیومی تشکیل شده اند، زیرا شرکت های برق همچنان از طراحی صد ساله استفاده می کنند. با این حال، برخی از شرکت‌ها کابل‌های خلاقانه‌ای را توسعه داده‌اند که از هسته‌های کوچک‌تر و سبک‌تر مانند فیبر کربن استفاده می‌کنند که ظرفیت انتقال انرژی بیشتری نسبت به آلومینیوم دارند. در حالی که این فناوری در ایالات متحده موجود است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دلیل ناآشنایی با مواد و همچنین ترس از محدودیت‌های نظارتی و بوروکراتیک تمایلی به تغییر آن ندارند.
مهمتر از همه، تعویض خطوط انتقال قدیمی می تواند به سرعت انجام شود و از نیاز به تایید مقررات برای زیرساخت های جدید برق جلوگیری می کند. این تکنیک همچنین به طور قابل توجهی ارزان تر از تعمیرات اساسی زیرساخت است و تقریباً نیمی از قیمت ساخت خطوط جدید هزینه دارد.
به گزارش 
فولاد ایران، چندین شرکت انرژی در سراسر ایالات متحده از ناتوانی خود در اتصال پروژه ها به شبکه به دلیل محدودیت های زیرساخت شکایت کرده اند. در حالی که دولت و شبکه ملی در حال سرمایه‌گذاری در بهبود این سیستم هستند، نمی‌توانند با سرعت توسعه پروژه‌های جدید انرژی سبز، به ویژه پس از معرفی قانون کاهش تورم (IRA) در سال 2022، مطابقت داشته باشند.
استفاده از مواد کابلی نوآورانه مشکل انتقال را به طور کامل حل نخواهد کرد، زیرا بسیاری از پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر در مناطق تولید انرژی غیرمتعارف قرار دارند که بسیار دور از زیرساخت شبکه موجود برای اتصال قرار دارند. وزارت انرژی پیش بینی می کند که شبکه خطوط انتقال ایالات متحده تا سال 2035 باید دو سوم یا بیشتر گسترش یابد تا به اهداف پرزیدنت بایدن در تامین انرژی کشور با انرژی پاک دست یابد. با این وجود، می‌تواند ظرفیت زیرساخت‌های موجود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد تا اطمینان حاصل شود که سرمایه‌گذاری‌ها در پروژه‌های انرژی سبز هدر نمی‌رود.
با این حال، برای به کارگیری تکنیک پیشرفته بازرسانی در سراسر کشور، شرکت‌های برق باید تایید رگولاتورها را داشته باشند. رگولاتورها اغلب در مورد تأیید فناوری های جدید در جایی که جایگزین های آزمایش شده و آزمایش شده وجود دارد، محتاط هستند. علاوه بر این، از آنجایی که سیم‌ها گران‌تر از سیم‌هایی هستند که در حال حاضر استفاده می‌شوند، ممکن است نسبت به سرمایه‌گذاری پول در این تکنیک شک داشته باشند.
در ایالات متحده، بسیاری از رگولاتورها ممکن است هزینه بالای "محافظت از آینده" شبکه را به عنوان یک حرکت خطرناک ببینند.


منبع: Oilprice

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱
تعداد بازدید : ۹۸
کد خبر : ۶۹,۲۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید