به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق سرد در چین– 21/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - در پی افزایش قیمت ورق گرم، قیمت ورق سرد نیز در چین از روز ششم ماه سپتامبر در حدود 15 تا 22 دلار هر تن افزایش یافته است.

قیمت پیشنهادی ورق سرد ضخامت یک میلیمتر در شانگهای 758 تا 765 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد که رشدی 15 دلاری را در هر تن در مقایسه با اوایل ماه سپتامبر تجربه کرده است. قیمت پیشنهادی همین محصول در گوانگ دونگ لکونگ نیز 22 دلار هر تن بالا رفته و به 789 تا 802 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده رسیده است.

تا کنون گزارشی از کاهش ظرفیت تولید ورق سرد در چین منتشر نشده است اما کاهش ظرفیت تولید ورق گرم کارخانه ها به دلیل سیاست های اخیر دولت این کشور به منظور کاهش مصرف انرژی منجر به رشد قیمت ها شده است.

در راستای برنامه پنج ساله یازدهم در چین به منظور کنترل مصرف انرژی، احتمالا ظرفیت تولید ورق سرد نیز تا پایان سال جاری در این کشور پایین خواهد آمد و این امر نیز به رشد قیمت این محصول کمک خواهد کرد.

سطح موجودی ورق سرد در چین از اواخر ماه آگوست تا کنون به دلیل افزایش تقاضای مصرف کننده های نهایی کاهش یافته است. در حال حاضر موجودی ورق سرد در 18 شهر اصلی چین یک میلیون و 370 هزار تن می باشد که افتی 30 هزار تنی را طی این مدت تجربه کرده است.

۲۱ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۴۳۹
کد خبر : ۶,۹۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید