به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بهبود بازار بیلت سی آی اس- 22/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - صادرات بیلت از سی آی اس بیشتر شده است. دست اندرکاران امیدوارند قیمت ها در آینده افزایش یابد. این در حالی است که بازار معمولا در این فصل راکد است و قیمت ها  رو به تنزل. ایرانی ها در یک ماه گذشته کمتر خرید کرده اند. این در حالی است که خریداران در مدیترانه و شمال آفریقا به بازار آمده اند. بیشترین صادرات سی آی اس در قیمت 570 تا 580 دلار هر تن فوب دریای سیاه انجام شده است. در این میان بیلت تولید اکتبر در قیمت 550 تا 560 دلار هر تن فوب دریای سیاه درخواست شده است. این در حالی است که همه کارخانه ها تولید سپتامبر خود را فروخته اند. در حال حاضر بازار بیلت در تعادل است ولی اگر خریدارها سیاست حفظ موجودی انبارها را دنبال کنند وضع تغییر خواهد کرد.

کارخانه ها در سی آی اس به دنبال افزایش قیمت بیلت خود هستند. اگر چه روند قیمت این محصول در مناطق مختلف متفاوت می باشد اما در کل روند قیمت ها در این منطقه صعودی است.

قیمت پیشنهادی بیلت صادراتی به ایران بیشتر از مناطق دیگر می باشد. این در حالی است با نزدیک شدن به اواخر هفته، قیمت پیشنهادی برخی از کارخانه ها در سی آی اس به 595 دلار هر تن فوب دریای سیاه نزدیک شد.

۲۲ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۰۷
تعداد بازدید : ۵۷۴
کد خبر : ۶,۹۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید