به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بهبود بازار صادرات میلگرد و مفتول در سی آی اس – 23/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - پس پشت سر گذاشتن بازار آرام  صادرات مقاطع در سی آی اس، نشانه هایی از بهبود بازار صادرات میلگرد و مفتول در این منطقه دیده شده است. پیش بینی می شود که بازار صادرات این محصولات در این منطقه پس از ماه رمضان رشد بیشتری را تجربه کند.

به رغم سال های گذشته که بازار صادرات سی آی اس در این دوره از سال آرام بود، نشانه هایی از بهبود بازار مقاطع در روسیه  دیده شده است و میزان صادرات تولید کننده های بزرگ در این کشور مانند مچل برای محصولات ماه اکتبر کاهش یافته و آنها به فروش مقاطع خود در بازار داخلی روی آورده اند.

موجودی این محصول در بازار به دلیل کاهش تولید مولدوا استیل پایین آمده و این امر نیز به رشد قیمت ها در بازار کمک کرده است.

تقاضای خرید میلگرد و مفتول در اردن، لبنان، مصر، لیبی و الجزایر بالاست. احتمالا تقاضای خرید این محصولات در دیگر کشورهای شمال آفریقا، خاور میانه و خاوردور به منظور تکمیل موجودی در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی میلگرد صادراتی کشورهای سی آی اس 600 تا 620 دلار هر تن فوب دریای سیاه و مفتول صادراتی به ایران بسته به کارخانه و شرایط خرید در حدود 640 تا 650 دلار هر تن فوب دریای خزر می باشد. پیش بینی می شود که قیمت این محصول تا پایان ماه جاری صعودی باشد.

۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۵۷۷
کد خبر : ۶,۹۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید