به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه در چین – 23/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران -  قیمت قراضه در چین طی هفته گذشته افزایش یافته است. قیمت خرید قراضه در شرق چین روز نهم ماه سپتامبر رشدی 9 دلاری را در هر تن تجربه کرده است. در حال حاضر قیمت خرید قراضه سنگین به 455 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسیده است.

هم اکنون قیمت همین محصول در بازار 10 تا 19 دلار هر تن در مقایسه با دو هفته گذشته افزایش یافته و به 450 تا 465 دلار هر تن رسیده است. بسیاری از کارخانه ها در چین از جمله شاگانگ به دلیل رشد قیمت قراضه در بازارهای بین المللی به خرید این محصول در بازار داخلی این کشور روی آورده اند و این امر منجر به رشد قیمت این محصول در چین شده است.

برخی از تجار پیش بینی می کنند که قیمت ها در بازار زمانی که تقاضای خرید قراضه کارخانه ها افزایش یابد، مجددا بالا خواهد رفت؛ به همین دلیل در حال حاضر تقاضای خرید قراضه تجار بالا رفته و این امر منجر به رشد قیمت قراضه شده است.

در این میان قیمت خرید قراضه کارخانه لوله سازی تیانجین در شمال چین، از روز 26 جولای در قیمت 433 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده ثابت بوده است. در حال حاضر قیمت قراضه در این منطقه 421 تا 436 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده می باشد که تغییری را در مقایسه با دو هفته گذشته نشان نمی دهد.

تقاضای قراضه در این منطقه به دلیل توقف تولید بسیاری از کارخانه ها به منظور کنترل مصرف انرژی کاهش یافته است. به همین دلیل احتمال کاهش قیمت قراضه در چین طی چند روز آینده وجود دارد.

۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۶۴۵
کد خبر : ۶,۹۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید