به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار آرام واردات ورق گرم در خاوردور – 24/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - بازار واردات ورق گرم در خاور دور به دلیل پایین بودن تقاضا راکد است. احتمال افزایش تقاضا در آینده نزدیک ضعیف است. در این میان تنها میزان تقاضای صادرات برخی از کارخانه ها در کره و تایوان بالاست.

هفته گذشته قیمت پیشنهادی ورق گرم نوردی کارخانه ها در تایوان 645 دلار هر تن سی اف آر و قیمت پیشنهادی همین محصول کارخانه ها در کره 645 تا 650 دلار هر تن سی اف آر ویتنام بود. برخی از کارخانه ها نیز در این کشورها خواستار صادرات ورق گرم در قیمت 650 تا 655 دلار هر تن سی اف آر ویتنام هستند. قیمت پیشنهادی ورق گرم تجاری کارخانه ها در کره نیز هفته گذشته 600 دلار هر تن فوب بود.

قیمت پیشنهادی ورق گرم ضخامت 3 تا 12 میلیمتر کارخانه ها در چین 630 دلار هر تن فوب می باشد که از قدرت رقابت کمتری در مقایسه با دیگر کشورها برخوردار است. چرا که برخی از کارخانه ها خواستار فروش همین محصول در حدود قیمت 615 دلار هر تن سی اف آر ویتنام هستند. برخی از کارخانه ها در چین نیز خواستار صادرات ورق گرم حاوی برنز در قیمت 635 دلار هر تن سی اف آر هستند.

محموله های ورق گرمی که در حدود دو ماه گذشته در قیمت 600 تا 610 دلار هر تن سی اف آر خریداری شده بود به زودی وارد بازار ویتنام خواهد شد و این امر دلیل اصلی پایین بودن تقاضا در این کشور است.

اخیرا حجم صادرات ورق گرم در ویتنام کاهش یافته است. گزارش ها نشان می دهد که سطح کلی تقاضا نیز در بازار به شدت پایین آمده است.

۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۵۵۵
کد خبر : ۶,۹۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید