به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت ورق در اروپا و آمریکا – 24/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت انواع ورق در اروپا و آمریکا از اواخر هفته گذشته تا کنون و نسبت به چهار هفته گذشته ثابت بوده است. قیمت ورق در ترکیه نیز تغییری را در مقایسه با هفته گذشته نشان نمی دهد.

قیمت فوب میدوست ورق گرم در آمریکا تغییر چندانی را در مقایسه با هفته گذشته تجربه نکرده است؛ اما قیمت این محصول 5 دلار هر شورت تن بیشتر از چهار هفته قبل می باشد. قیمت فوب میدوست ورق سرد نیز 714 دلار هر شورت تن می باشد. در این میان قیمت ورق گالوانیزه هم 9 دلار هر شورت تن در مقایسه با ماه گذشته افزایش یافته است. متوسط زمان تحویل ورق گرم نیز در این منطقه نسبت به هفته گذشته بیشتر شده و به 31 روز رسیده و متوسط زمان تحویل ورق سرد و گالوانیزه در حدود 46 روز است.

قیمت ورق سرد و ورق گالوانیز در شمال اروپا نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است این در حالی است که قیمت ورق گرم و ورق سرد تغییری را نسبت به چهار هفته قبل نشان نمی دهد. قیمت درب کارخانه ورق گرم در این منطقه 713 دلار هر تن است.  قیمت ورق گالوانیزه نیز در شمال اروپا یک یورو هر تن نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. متوسط زمان تحویل ورق در این منطقه کاهش یافته و متوسط زمان تحویل ورق گرم به 41 روز و ورق سرد و گالوانیزه به هفت هفته رسیده است.

قیمت ورق سرد و گالوانیزه در جنوب اروپا نیز یک تا دو دلار هر تن در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است. این در حالی است که قیمت ورق گرم تغییری را در مقایسه با ماه گذشته نشان نمی دهد. قیمت درب کارخانه ورق گالوانیزه هم در جنوب اروپا افزایش یافته و به 618 یورو هر تن رسیده است. متوسط زمان تحویل انواع ورق در این منطقه افزایش یافته و متوسط زمان تحویل ورق گرم و ورق سرد به ترتیب به 32 و 40 روز رسیده است.

در این میان قیمت درب کارخانه ورق سرد در ترکیه 3 دلار هر تن بیشتر از هفته گذشته می باشد و به 778 دلار هر تن رسیده است. این در حالی است قیمت ورق گالوانیزه طی این مدت ثابت بوده است. متوسط زمان تحویل ورق گرم و ورق گالوانیزه نیز در حدود 3 هفته می باشد و مدت زمان تحویل ورق سرد در ترکیه کاهش یافته است.

۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۴۷
تعداد بازدید : ۶۲۸
کد خبر : ۶,۹۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید