به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت ورق تخت در اروپا ثابت، در آمریکا صعودی – 25/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت ورق تخت در آمریکای شمالی 8/2 درصد در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است.

قیمت میلگرد و ورق تخت در شمال و جنوب اروپا تغییری را در مقایسه با هفته گذشته نشان نمی دهد و تقریبا ثابت بوده است. این در حالی است که متوسط زمان تحویل این محصولات در این منطقه افزایش یافته است.

قیمت فوب میدوست ورق تخت در آمریکا 21 دلار هر شورت تن در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته و به 772 دلار هر شورت تن فوب رسیده است. متوسط زمان تحویل ورق تخت نیز در این کشور نسبت به هفته قبل پایین آمده و به 40 روز رسیده است.

قیمت درب کارخانه میلگرد نیز در شمال اروپا در مقایسه با هفته قبل کمی افزایش یافته و به 632 دلار هر تن رسیده است. متوسط قیمت بیلت نیز طی هفته گذشته بالا رفته و به 497 دلار هر تن رسیده است. هزینه تبدیل بیلت به میلگرد نیز دراین منطقه 135 دلار هر تن می باشد. متوسط زمان تحویل میلگرد در شمال اروپا در مقایسه با هفته قبل افزایش یافته و به 23 روز رسیده است.

قیمت درب کارخانه میلگرد در جنوب اروپا تغییری را نسبت به هفته قبل نشان نمی دهد. اما متوسط زمان تحویل این محصول طی این مدت کاهش یافته و به 3 هفته رسیده است. متوسط قیمت بیلت مدیترانه در این منطقه 17 دلار هر تن نسبت به هفته گذشته کمتر شده است.

۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۵۹۹
کد خبر : ۶,۹۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید