به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش موجودی سنگ آهن در بنادر چین – 25/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - اطیمنان تجار چینی به آینده سنگ آهن کاهش یافته است به همین دلیل حجم واردات خود را پایین آورده اند. گزارش ها نشان می دهد که موجودی سنگ آهن در بنادر این کشور در اوایل ماه سپتامبر نسبت به قبل کاهش یافته است.

موجودی سنگ آهن در بنادر چین افتی یک درصدی را در مقایسه با روز 27 آگوست تجربه کرده و روز سوم سپتامبر به 71 میلیون و 50 هزار تن رسیده است. موجودی این محصول مجددا در روز دهم سپتامبر نیز 2 درصد پایین آمده و به 69 میلیون و 970 هزار تن رسیده است.

موجودی سنگ آهن در استرالیا، برزیل و هند نیز طی دو هفته گذشته کاهش یافته است. موجودی این محصول در هند در روز دهم آگوست 6 درصد نسبت به 27 آگوست کاهش یافته و به 14 میلیون و 850 هزار تن رسیده است. موجودی سنگ آهن در استرالیا نیز یک درصد در مقایسه با موجودی 25 میلیون و 350 هزار تنی طی دو هفته گذشته کاهش یافته و به 25 میلیون و 80 هزار تن رسیده است. در این میان موجودی این محصول در برزیل هم افتی یک درصدی را در مقایسه با 27 آگوست تجربه کرده و به 16 میلیون و 280 هزار تن رسیده است.

میزان خرید این محصول در چین به دلیل پایین بودن تقاضا و نوسان قیمت وارداتی این محصول در ماه آگوست کاهش یافته است. تجار سنگ آهن حجم خرید این محصول را پایین آورده اند به همین دلیل موجودی این محصول در بنادر چین کاهش یافته است.

۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۶۰۳
کد خبر : ۶,۹۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید