به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت مقاطع صادراتی در کره– 27/06/1389

مرکز خدمات فولاد ایران - کارخانه هیوندایی استیل کره قیمت مقاطع خود را با اشاره به قیمت بالای قراضه و افزایش تقاضای محصولات تمام شده فولادی 30 تا 40 دلار هر تن بالا برده است.

به دنبال این امر قیمت پیشنهادی میلگرد این کارخانه از روز 15 سپتامبر به 630 تا 640 دلار هر تن فوب خواهد رسید. قیمت تیرآهن این کارخانه نیز برای تحویل در ماه نوامبر و اکتبر افزایش یافته و به 710 تا 720 دلار هر تن فوب خواهد رسید. این کارخانه طی ماه گذشته میلگرد را در قیمت 600 دلار هر تن و تیرآهن را در قیمت 680 تا 690 دلار هر تن معامله کرده است.

برخی از کارخانه ها در کره اظهار داشته اند که قیمت قراضه در بازار داخلی این کشور طی ماه جاری رشدی 17 تا 34 دلاری را در هر تن در مقایسه با ماه آگوست تجربه کرده است. قیمت خرید قراضه کارخانه هیوندایی استیل نیز 45 دلار هر تن نسبت به ماه آگوست افزایش یافته و به 415 دلار هر تن رسیده است.

رشد اخیر قیمت مقاطع در چین و در بازار های بین المللی از دلایل افزایش قیمت صادراتی این محصول در کره می باشد.

کارخانه شاگانگ و هبی چین نیز قیمت میلگرد خود را به دلیل پایین آمدن موجودی این محصول به دلیل سیاست های اخیر دولت این کشور به منظور کنترل مصرف انرژی 29 تا 44 دلار هر تن در مقایسه با هفته گذشته افزایش داده اند.

احتمالا کارخانه هیوندایی استیل قیمت مقاطع خود را در بازار داخلی برای تحویل در ماه اکتبر 34 تا 43 دلار هر تن افزایش خواهد داد.

۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۷۴۲
کد خبر : ۷,۰۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید