به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افت قیمت ورق سرد در چین- 28/ 06/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- افت قیمت ورق گرم در بازار چین موجب کاهش قیمت ورق سرد این کشور نیز شده است. گرچه قیمت ورق سرد در چین اوایل سپتامبر به دلیل جریان ذخیره انرژی افزایش یافت، دو هفته اخیر تقاضای واقعی تنها رشدی جزیی داشته است که جو بازار را منفی کرده است.

اخیرا قیمت ورق سرد قطر یک میلیمتر در بازار شانگهای 764  تا 776 دلار در هر تن می باشد در حالی که محصول مشابه در بازار گوانگدونگ 799 دلار در هر تن است که قیمت هر دو بازار کمتر از 8 دلار نسبت به هفته قبل افت داشته است.

گرچه بائو استیل و ووهان استیل قیمت درب کارخانه ماه اکتبر ورق سرد خود را 16 تا 30 دلار در هر تن و 15 دلار افزایش داده اند ولی بازار نقدی توانایی بالا بردن بیشتر قیمت ها را نداشته است. در عوض افت قیمت نیز داشته چرا که تقاضای واقعی ضعیف است و افت قیمت ورق گرم اعتماد تجار به بازار را کاهش داده است. در نتیجه اغلب تجار در تلاشند فروش را بالا ببرند.

از آنجایی که بیشتر موجودی بازار ورق سرد چین سفارشات جولای و آگوست است که 45 تا 60 دلار کمتر از قیمت فعلی بازار نقدی است، تجار مایلند قیمت های پیشنهادی را کمی کاهش دهند تا معامله بسته شود چرا که این سطح قیمت ها نیز هنوز برایشان سوددهی دارد. ولی زمانی که محصول تحویل سپتامبر و اکتبر به بازار برسد قیمت های بالای درب کارخانه به رشد قیمت بازار نقدی کمک خواهد نمود.

۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۶۹۹
کد خبر : ۷,۰۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید