به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افت قیمت میلگرد در چین- 28/ 06/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- از آنجایی که خریداران میلگرد در بازار چین دست از خرید در قیمت های بالا برداشتند، از سه شنبه گذشته قیمت میلگرد در بازار شانگهای روندی نزولی در پیش گرفت. این در حالی است که تولید کنندگان اصلی چین از افزایش قیمت 30 تا 45 دلاری میلگرد خود خبر داده اند.

از روز پنج شنبه اغلب تجار چینی میلگرد 16 تا 25 میلیمتری را 624 تا 627 دلار با مالیات بر ارزش افزوده پیشنهاد می دادند که افتی 15 درصدی نسبت به دوشنبه داشت. حتی برخی قیمت پیشنهادی خود را به زیر 624 دلار نیز رسانده اند.

فعالان بازار میلگرد چین طی دو هفته گذشته که قیمت ها صعودی بود سعی نمودند فروش را افزایش دهند و موجودی بازار نسبت به دو هفته قبل نصف شده است. ولی با این حال این سطح قیمت ها برای افزایش موجودی بالاست از این رو تجار و مصرف کننده های نهایی در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند. امید بازار به بهبود بازار اکتبر هنوز بالاست.

بسیاری بعید می دانند که قیمت میلگرد در بازار چین افت شدیدی داشته باشد. ماه آینده تقاضا بهتر خواهد شد چرا که صنایع وابسته به ویژه ساخت و ساز نشانه هایی از بهبود را نمایان ساخته است و برنامه های دولت تقاضای فولاد را بالا خواهد برد. از طرف دیگر برنامه کاهش تولید برای ذخیره انرژی در سپتامبر تولید را کاهش داده و مازاد موجودی را کمتر خواهد کرد.

۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۲۳
تعداد بازدید : ۶۴۲
کد خبر : ۷,۰۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید