به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار قراضه چین- 30/ 06/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- هفته گذشته قیمت قراضه در چین ثابت بود چرا که مشخص نبود محدودیت مصرف انرژی بر تقاضای قراضه فولاد سازان تاثیر گذار خواهد بود یا نه.

در شرق چین قیمت خرید قراضه سنگین از جانب کارخانه شاگانگ، از 9 سپتامبر در 458 دلار با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده ثابت مانده است ظاهرا این کارخانه برای 20 تا 50 روز موجودی کافی دارد. ظاهرا تنها تعداد محدودی قیمت خرید قراضه را بالا برده اند و مابقی ترجیح داده اند قیمت ها را ثابت نگه دارند.

قیمت قراضه سنگین در بازار چین حدود 453 تا 468 دلار در هر تن با مالیات بر ارزش افزوده می باشد که مشابه هفته قبل است. در شمال چین  کارخانه تیانجین از 26 جولای قیمت خرید قراضه را در 435 دلار با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده ثابت نگه داشته و قیمت بازار بین 425 تا 438 دلار است که دو هفته ای است تغییری نداشته است.

در کل، تجار چینی سیاست انتظار در پیش گرفته اند چرا که هنوز معلوم نیست محدودیت انرژی چه تاثیری بر تقاضای کارخانه ها می گذارد. بعید است که قیمت قراضه سپتامبر و اکتبر تغییر چشمگیری داشته باشد و قیمت بازار داخلی چین در نوامبر که کارخانه ها برای زمستان خرید ها را آغاز می کنند بالا خواهد رفت.

۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۰۸:۱۵
تعداد بازدید : ۶۸۷
کد خبر : ۷,۰۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید