به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سردرگمی تجار قراضه در اروپا- 30/ 06/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- صادرکنندگان قراضه در شمال غرب اروپا اظهار داشته اند که روند آینده قیمت قراضه در این منطقه مشخص نیست. طی فصل تابستان پیش بینی می شد که قیمت قراضه در ماه سپتامبر بیشتر از قیمت این محصول در ماه اکتبر باشد، اما این امر محقق نشد.

گزارش ها نشان می دهد که موجودی قراضه در بازار پایین است و حجم سفارشات این محصول در آلمان بالاست. این در حالی است که میزان تقاضای محصولات نیمه تمام فولادی در خاور میانه پایین است و بازار میلگرد در مصر راکد است.

افزایش قیمت قراضه در عربستان پس از عید فطر نیز نمی تواند منجر به افزایش قیمت قراضه در بازار شود. قیمت قراضه در عربستان به دلیل رشد قیمت این محصول در ماه آگوست بالا رفته است.

روند قیمت قراضه طی یک تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد و میزان خرید قراضه در ترکیه بر روند قیمت این محصول تاثیر گذار است.

اواخر ماه رمضان سه محموله قراضه سنگین کلاس 1 و 2 در حدود قیمت 385 دلار هر تن به ترکیه ای ها فروخته شده است. یک محموله قراضه خرد شده نیز در قیمت 393 دلار هر تن معامله شد که افتی 12 دلاری را در هر تن در مقایسه با اواسط ماه رمضان تجربه کرده است.

قراضه سنگین کلاس یک در هلند در قیمت 260 یورو هر تن و قراضه خرد شده در قیمت 265 یورو هر تن معامله می شود. در این میان قیمت فوب روتردام قراضه برای صادرات به ترکیه افزایش یافته و به 374 دلار هر تن رسیده است.

این در حالی است که تقاضای قراضه در مناطق سیل زده بنگلادش و پاکستان هنوز افزایش نیافته است.

۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۰۸:۱۵
تعداد بازدید : ۶۷۰
کد خبر : ۷,۰۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید