به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ابهام در بازار فولاد چین ادامه دارد- 31/ 06/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- هفته گذشته بازار فولاد چین همچنان سردرگم بود چرا که هنوز اثرات سیاست کاهش مصرف انرژی و کاهش تولید مشخص نیست و قیمت ها باز هم کاهش یافته با این که فولاد ساز اصلی چین تلاش نمود با بالا بردن قیمت اکتبر خود بازار را به جنب و جوش وا دارد.

در 10 روز ابتدایی سپتامبر کارخانه های وابسته با اتحادیه آهن و فولاد همچنان تولید را کاهش دادند چرا که دولت جدیت زیادی در این سیاست گذاری داشته از این رو امید بود که این امر مشکل مازاد موجودی چین را کمی بهبود دهد و بر قیمت های فصل چهارم تاثیر مثبتی بگذارد. ولی از آنجایی که بسیاری از مناطق به هدف کاهش تولید خود نزدیک شده اند و با توجه به موجودی مناطقی که این سیاست در آن ها  اعمال نشده، هنوز معلوم نیست این سیاست چه تاثیری بر میزان عرضه بگذارد.

60 میلیون تن موجودی فولاد در ایالت های خارج از طرح وجود دارد که تا پایان سال بیشتر نیز خواهد شد و این امر موجب می شود تا کاهش تولید تاثیری نداشته باشد.

تجار تا پایان فستیوال پاییزه چین در انتظار می مانند و قیمت صادراتی محصولات فولادی چین در بازار صادرات قدرت رقابتی خود را از دست داده است. با توجه به این که میزان تولید فولاد خام چین در فصل چهارم هنوز مشخص نیست بازار نقدی سنگ آهن نیز در ابهام به سر می برد.

۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۵۵۴
کد خبر : ۷,۰۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید