به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شرایط بازار چین

کارخانه بائو استیل قیمت درب کارخانه ورق گالوانیزه گرم خود را برای تحویل در ماه نوامبر 23 دلار هر تن بالا برده و قیمت برخی از محصولات دیگر خود را نیز افزایش داده است اما قیمت ورق گرم، ورق سرد، ورق تخت و ورق الکترو گالوانیزه این کارخانه برای تحویل در ماه نوامبر ثابت می باشد.

بائو استیل که کارخانه پیشرو در چین می باشد و تغییرات قیمت این کارخانه بر بازار چین تاثیر گذار است اگر چه قیمت محصولات خود را در بازار داخلی پس از تعطیلات بالا برده است اما در کل نسبت به تغییر قیمت محصولات خود برای تحویل در ماه های آینده محتاطانه عمل می کند. در این میان هبی استیل نیز قیمت محصولات خود را برای تحویل طی دهه دوم اکتبر ثابت نگاه داشته است. قیمت میلگرد کارخانه شاگانگ نیز تغییری را در مقایسه با گذشته نشان نمی دهد اما این کارخانه قیمت مفتول خود را 7 دلار هر تن بالا برده است.

متوسط قیمت میلگرد قطر 20 میلیمتر در 24 شهر اصلی چین روز یازدهم اکتبر در حدود 645 دلار هر تن بود که رشدی 3 دلاری را در هر تن نسبت به روز پیش از آن تجربه کرده است. در برخی مناطق نیز قیمت این محصول 15 دلار هر تن بالا رفته است. در کل تقاضای خرید این محصول در چین طی این مدت بالا بود.

معاملات برخی از انواع میلگرد در برخی موارد با رشدی 15 دلاری در هر تن در مقایسه با آخرین معاملات این محصول در قیمت 676 دلار هر تن نیز بسته شده است. اگر چه قیمت درب کارخانه محصولات کارخانه بائو استیل برای تحویل در ماه نوامبر ثابت بوده؛ اما این کارخانه قیمت درب کارخانه انواع محصولات خود را از ماه سپتامبر تا کنون 67 تا 172 دلار هر تن افزایش داده است.

ثبات قیمت محصولات کارخانه بائو استیل نشان می دهد که این کارخانه نسبت به روند قیمت ها در فصل چهارم خوشبین نیست. معمولا ماه اکتبر آخرین ماه سال می باشد که میزان مصرف فولاد در آن ماه بالاست. با تغییر شرایط آب و هوایی بازار محصولات فولادی نیز راکد می شود.

مرکز خدمات فولاد ایران

۲۵ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۰۰
تعداد بازدید : ۷۵۱
کد خبر : ۷,۳۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید