به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت میلگرد و مفتول در شمال غرب اروپا به کف رسیده است- 25/07/1389

مرکز خدمات فولاد ایران- تولید کنندگان میلگرد و مفتول مش سازی در شمال غرب اروپا امیدوارند که قیمت این محصولات دراین منطقه به کف خود رسیده باشد. سطح تقاضا  اواخر ماه سپتامبر و هفته اول ماه اکتبر ثابت بود و قیمت ها کمی کاهش یافت.

 در حالیکه برخی از کارخانه ها در آلمان میلگرد را در قیمت 510 یورو هر تن و مفتول را اواخر ماه گذشته در قیمت 500 یورو هر تن معامله می کردند؛ میلگرد و مفتول در شمال غرب اروپا بسته به کشور در حدود قیمت 440 تا 470 یورو هر تن معامله می شد.

برخی از دست اندرکاران پیش بینی می کنند که قیمت ها در آینده کمی کاهش یابد این در حالی است که عده ای بر این باورند که قیمت ها به کف خود رسیده است. قیمت قراضه کاهش یافته است اما احتمال افت بیشتر قیمت این محصول تا پایان سال جاری ضعیف است.

در حال حاضر سوددهی کارخانه ها پایین آمده و در برخی موارد ضرر نیز کرده اند. پیش از این پیش بینی شده بود که سطح تقاضا پس از ماه رمضان افزایش یابد اما این امر محقق نشد. با توجه به روند نزولی قیمت ها تقاضای خرید در حال حاضر کاهش یافته است.

هم اکنون سطح تقاضا در بازار کاهش یافته و حجم عرضه بالا رفته است. در این میان برخی بر این باورند که سطح موجودی میلگرد تجار پایین است و پیش بینی می کنند که سطح تقاضای این محصول با توجه به اینکه برخی قیمت ها به کف خود رسیده، در آینده نزدیک افزایش یابد. برخی از کارخانه ها اظهار داشته اند که در حال حاضر حجم سفارشات کمی بالا رفته است.

۲۵ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۰۴
تعداد بازدید : ۶۷۰
کد خبر : ۷,۳۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید