به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ورق در انگلیس تحت فشار ورق ارزان قیمت آمریکا- 26/ 07/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- ورق وارداتی ارزان قیمت به انگلیس بخصوص از آمریکا، قیمت این محصول را در این کشور تحت فشار قرار داده است.

در حال حاضر کارخانه ها در انگلیس ورق را در قیمت 539 تا 545 یورو هر تن به فروش می رسانند این در حالی است که قیمت وارداتی این محصول برای تحویل از ماه دسامبر تا ژانویه 511 تا 523 یورو هر تن می باشد. در برخی موارد قیمت پیشنهادی این محصول به 505 یورو هر تن همراه با هزینه حمل نیز رسیده است اما هنوز صحت این امر تائید نشده است.

اطمینان کارخانه ها به بازار کاهش یافته است. پیش از این پیش بینی می شد که قیمت ها در ماه سپتامبر افزایش یابد اما این امر محقق نشد.

در حال حاضر قدرت رقابت محصولات هند و چین در بازار کاهش یافته است چرا که محصولات این کشورها برای تحویل در ماه های فوریه تا مارس می باشند. افزایش ارزش یورو نیز منجر به کاهش قدرت محصولات ایتالیا در بازار شده است.

اگر چه بازار ورق نسبت به ماه سپتامبر کمی بهبود یافته اما هم اکنون قیمت فروش این محصول در بازار کاهش یافته و میزان تقاضای مصرف کننده های نهایی نیز پایین است.

با توجه به مشخص نبودن روند آینده قیمت ها در بازار تمایل خریداران برای خرید ورق کاهش یافته است. به همین دلیل احتمال کمبود موجودی ورق تجار طی فصل اول سال آینده وجود دارد که این امر می تواند منجر به رشد قیمت ها در آن زمان شود.

۲۶ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۶۰۴
کد خبر : ۷,۴۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید