به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق تخت در چین- 29/ 07/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران-با توجه به پایین بودن تقاضا و کاهش قیمت ورق گرم، قیمت ورق تخت نیز در چین از اواسط ماه اکتبر نزولی بوده است.

قیمت پیشنهادی ورق تخت ضخامت 14 تا 20 میلیمتر 674 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشد. کارخانه ها در گوانگ دونگ لکونگ نیز خواستار صادرات همین محصول در قیمت 677 تا 685 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده هستند که افتی 3 تا 5 دلاری را در هر تن در مقایسه با اوایل ماه اکتبر تجربه کرده است.

عرضه ورق تخت کارخانه های بزرگ در چین به بازار نقدی به دلیل برنامه های دولت این کشور به منظور کنترل مصرف انرژی کاهش یافته است.

با توجه به پایین بودن تقاضای خرید در بازار، قیمت ورق تخت در چین به دلیل کاهش موجودی این محصول در بازار، افزایش نیافته است. قیمت ورق گرم در چین از اواخر هفته گذشته رو به کاهش گذاشته است. به دنبال این امر تقاضای ورق تخت نیز در بازار کاهش یافته و خریداران این محصول سیاست انتظار را در پیش گرفته اند.

خوشبینی بسیاری از تجار نسبت به روند آینده قیمت ها در بازار کاهش یافته و آنها به منظور بالا بردن سطح فروش خود، قیمت پیشنهادی محصولات خود را کاهش داده اند.

۲۹ مهر ۱۳۸۹ ۰۸:۵۸
تعداد بازدید : ۷۲۸
کد خبر : ۷,۴۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید