به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امیدواری محتاطانه چینی ها به سال 2009

طبق نظرسنجی اخیر در چین ، دو سوم از تولید کنندگان بزرگ فولاد در این کشور معتقدند که تولید فولاد در سال 2009 کاهش می یابد و یا حداقل ثابت می ماند.

در این نظرسنجی که نظرات 24 تولید کننده برتر چین را منعکس می کند، تولید کنندگان در پیش بینی های خود بسیار حتیاط می کنند ولی در عین حال تکرار شرایط بازار در فصل آخر 2008 را نیز بعید می دانند.

آن ها همچنین نسبت به عملکرد شرکت خود به تنهایی در مقابل کل صنعت فولاد چین خوشبین تر هستند.

تمام کارخانجات اظهار داشته اند که صادرات آن ها در سال 2009 کمتر از سال 2008 خواهد بود. تقریباً 50 درصد آن ها نیز معتقد بودند که تقاضای داخلی فولاد در سال جاری کاهش خواهد یافت.

تقریبا 87 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که قیمت مواد اولیه در سال جاری کاهش می یابد. 62 درصد از آن ها پیش بینی می کنند که متوسط قیمت مواد اولیه بیش از متوسط قیمت های فولاد کاهش می یابد که این امر موجب سود بیشتر تولید کنندگان خواهد شد. بیش از نیمی از آن ها نیز اعلام کرده اند که واردات سنگ آهن خود را در سال 2009 کاهش خواهند داد.

تمام کارخانجات اذعان داشته اند که تقاضای داخلی و خصوصاً صادرات در سال جاری ضعیف تر از سال قبل خواهد بود. همچنین تمام کارخانجات معتقدند که طرح اقتصادی دولت چین تاثیر مثبتی بر اوضاع بازار فولاد این کشور خواهد داشت.

۱۲ بهمن ۱۳۸۷ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۸۲۸
کد خبر : ۷۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید