به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پایین بودن تقاضای تیرآهن در خاوردور- 29/ 07/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران-قیمت پیشنهادی تیرآهن بال پهن کره، تایوان و تایلند در حدود 700 تا 710 دلار هر تن سی اف آر سنگاپور می باشد این در حالی است که قیمت مورد نظر خریداران 680 دلار هر تن سی اف آر سنگاپور است.

به دنبال کاهش قیمت قراضه، کارخانه ها در این منطقه خواستار کاهش قیمت تیرآهن صادراتی خود هستند. اما با توجه به افزایش ارزش پول این کشورها در برابر دلار این امر محقق نشده است.

اوایل ماه اکتبر تیرآهن در سنگاپور در قیمت 700 دلار هر تن سی اف آر معامله شد اما کارخانه ها در آسیا خواستار صادرات این محصول در قیمت 720 دلار هر تن سی اف آر بودند.

کارخانه ها در ژاپن نیز خواستار صادرات تیرآهن در قیمت 720 تا 730 دلار هر تن سی اف آر هستند. گزارش ها نشان می دهد که برخی از مصرف کننده های نهایی در حدود دو هفته گذشته تیرآهن را در قیمت 670 دلار هر تن سی اف آر خریداری کرده اند.

در برخی موارد کارخانه ها در ژاپن خواستار فروش تیرآهن خود در قیمت 680 دلار هر تن سی اف آر نیز می باشند اما به رغم بالا بودن تقاضا، معامله ای با این قیمت انجام نشده است. 

معمولا سطح تقاضا در بازار طی فصل چهارم بالا می باشد اما هم اکنون نشانه ای از رشد تقاضا در بازار دیده نشده است. طوفان های سخت دریای چین منجر به کاهش فعالیت های ساختمانی در چین شده است و به دنبال این امر سطح کلی تقاضا در بازار پایین آمده است.

۲۹ مهر ۱۳۸۹ ۰۸:۵۹
تعداد بازدید : ۶۸۲
کد خبر : ۷,۴۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید