به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

روند صعودی قیمت ها در آسیای شرقی

به نظر می رسد روند صعودی قیمت آهن آلات ساختمانی در آسیای شرقی به قیمت انواع ورق نیز سرایت کرده است. با این وجود قیمت ورق گرم در اروپا و آمریکای شمالی هنوز بسیار پایین است.

اگر تعطیلات سال نو در چین و دیگر کشورهای آسیایی باعث کاهش تقاضا شود، افزایش های سریع تولید، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. چین نقش مهمی در افزایش های اخیر قیمت فولاد داشته است.

تولید کنندگان فولاد سی آی اس قیمت  انواع ورق کویل خود را برای تحویل فوریه حدود 10 تا 20 دلار هر تن برای صادرات به چین، ایران، آسیا و جنوب اروپا افزایش داده اند.

در حال حاضر ورق کویل  تولید روسیه در قیمت 400 تا 450 دلار هر تن فوب و محصول اوکراین در قیمت 380 تا 420 دلار هر تن عرضه می شود.    

بائواستیل چین قیمت های خود را برای مارس افزایش داده و دیگر تولید کنندگان داخلی در چین نیز در حال افزایش قیمت های ورق گرم و سرد خود هستند.

قیمت های بیلت ثابت باقی مانده و در برخی موارد اندکی افزایش نشان می دهد، در حالی که قیمت های میله گرد بالا رفته است.

در بازار بیلت ترکیه، عرضه این کالا محدود و قیمت آن در حدود 420 دلار هر تن تحویل درب کارخانه است. با این وجود، در آمریکای لاتین که بازار آهن آلات ساختمانی در آن مستحکم تر از بقیه مناطق است، قیمت ها همچنان رو به کاهش است.

در بازار جهانی، تقاضا هنوز ضعیف است. اما این امیدواری وجود دارد که اقدامات اوباما وضعیت مالی خریداران فولاد را در کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری های اقتصادی بهبود ببخشد.

۱۳ بهمن ۱۳۸۷ ۱۱:۱۸
تعداد بازدید : ۸۵۴
کد خبر : ۷۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید