به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق تخت در آمریکا- 20/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- خریداران ورق تخت در آمریکا پیش بینی می کنند که به دلیل بالا رفتن قیمت قراضه، قیمت ورق هم بالا برود. اخیرا قیمت قراضه 20 دلار هر لانگ تن افزایش یافته است. اما با توجه به پایین بودن سفارشات، احتمال افت مجدد قیمت ها در این کشور بالاست.

گزارش ها نشان می دهد که تقاضای ورق تخت در بازار پایین است. در حالیکه برخی بر این باورند که تقاضای خرید این محصول به دلیل پایین بودن موجودی انبارها در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. عده ای اظهار داشته اند که تقاضای این محصول تا پایان فصل اول 2011 پایین خواهد بود.

پیش بینی می شود که کارخانه ها در این کشور قیمت ورق تخت خود را 20 دلار هر شورت تن بالا ببرند. در حال حاضر ورق تخت کیفیت آ36 در بازار نقدی در قیمت 720 تا 750 دلار هر شورت تن معامله می شود. گزارش اخیر استیل ایندکس نیز نشان می دهد که قیمت این محصول در آمریکا با افتی 24 دلاری در هر تن در مقایسه با هفته پیش به 709 دلار هر شورت تن رسیده است.

حجم معاملات ورق تخت در بازار کاهش یافته و واردات این محصول نیز پایین آمده است. آخرین بار قیمت پیشنهادی ورق تخت وارداتی در آمریکا در حدود 760 تا 800 دلار هر شورت تن سی اف آر بوده است.

تقاضای واردات ورق تخت به دلیل مازاد ظرفیت این محصول کاهش یافته است اما پیش بینی می شود که قیمت ورق تخت وارداتی به آمریکا در آینده کمی بالا برود. 

۲۰ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۶۳۲
کد خبر : ۷,۷۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید