به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت خرید قراضه توکیو استیل- 20/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- کارخانه توکیو استیل قیمت خرید انواع قراضه را در تمام شعبات خود از روز نهم نوامبر 12 تا 18 دلار و 50 سنت هر تن بالا برده است. به دنبال این امر قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 این کارخانه در اوکایاما به 373 دلار هر تن و در اوتسونومیا به 366 دلار هر تن رسیده است.

به نظر می رسد که برخی از کارخانه ها به منظور تامین موجودی مورد نیاز خود، مخفیانه قیمت خرید خود را بالا برده اند و این امر توکیو استیل را در تامین موجودی مورد نیازش با مشکل روبرو کرده به همین دلیل این کارخانه قیمت خرید خود را پیش از موعد بالا برده است. پیش از این پیش بینی شده بود که قیمت خرید قراضه توکیو استیل پس مزایده کانتو تتسوگن که در روز 10 نوامبر برگزار خواهد شد، افزایش یابد.

قیمت قراضه در ژاپن افزایش یافته است. به دنبال این امر عرضه کنندگان این محصول عرضه خود را به منظور فروش با قیمت های بالاتر در آینده، کاهش داده اند. قیمت قراضه صادراتی نیز بالا رفته است. آخرین بار قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی طی هفته گذشته و در قیمت 358 دلار هر تن فوب معامله شده است. در حال حاضر قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی از بندر توکیو در حدود 354 دلار هر تن فوب می باشد که رشدی 18 دلاری را در هر تن نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

در حالیکه برخی پیش بینی می کنند که قیمت قراضه صادراتی در مزایده کانتو تتسوگن کمی افزایش یافته و به 344 دلار هر تن تحویل کنار کشتی برسد. برخی با اشاره به افزایش قیمت خرید قراضه توکیو استیل بر این باورند که در کل قیمت خرید این محصول در این کشور افزایش یافته و قیمت قراضه در این مزایده در حدود 360 تا 373 دلار هر تن تحویل کنار کشتی خواهد بود.

۲۰ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۶۳۴
کد خبر : ۷,۷۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید