به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه صادراتی در ژاپن- 23/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بالاترین قیمت پیشنهادی خرید قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی در مزایده ای که روز چهار شنبه در ژاپن برگزار شد 22 دلار هر تن نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.

بالاترین قیمت های پیشنهادی در مزایده کانتو تتسوگن به ترتیب 361 دلار هر تن تحویل کنار کشتی، 359 دلار هر تن، 358 دلار هر تن و 357 دلار هر تن بوده اند. سه محموله 5 هزارتنی قراضه به سه شرکتی که بالاترین قیمت ها را پیشنهاد داده بودند، عرضه شد. یک محموله 6 هزار تنی نیز به شرکتی که چهارمین قیمت بالا را برای خرید قراضه پیشنهاد داده بود، فروخته شد.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی در ژاپن 354 دلار هر تن می باشد. روند صعودی قیمت قراضه در بازارهای بین المللی منجر به رشد قیمت قراضه صادراتی ژاپن شده است.

احتمالا کارخانه ها نیز قیمت خرید خود را به منظور تامین موجودی بالا خواهد برد اما از آنجایی که احتمال افزایش عرضه قراضه در آینده نزدیک وجود دارد، افزایش قیمت خرید قراضه کارخانه ها محدود خواهد بود.

بسیاری از عرضه کنندگان قراضه در حال حاضر عرضه خود را کاهش داده و در انتظار رسیدن قیمت این محصول به 366 دلار هر تن هستند. اما پیش بینی می شود که عرضه این محصول در آینده نزدیک افزایش یابد.

۲۳ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۶۹۰
کد خبر : ۷,۷۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید