به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

توقف تولید برخی از کارخانه های میلگرد در ترکیه- 24/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- اخیرا قیمت میلگرد صادراتی در ترکیه در حدود 600 تا 610 دلار هر تن بوده است. پیش بینی می شود که تقاضای میلگرد در ایران و عراق تا پایان سال جاری بالا باشد. در این میان برخی نیز نسبت به بالا ماندن سطح تقاضا در این کشورها خوشبین نیستند و سطح تولید خود را پایین آورده اند.

سطح تقاضای میلگرد در مصر بالاست؛ به همین دلیل پیش بینی می شود که تولید کنندگان میلگرد در این کشور، قیمت محصولات خود را در ماه دسامبر افزایش دهند و این امر منجر به افزایش تقاضای واردات در این کشور بشود. صادرکنندگان میلگرد در ترکیه هم اظهار داشته اند که سطح سفارشات مصری ها بالا رفته و پیش بینی می کنند که معاملاتی پس از عید قربان در بازار بسته شود.

در این میان برخی از کارخانه ها در ترکیه بر این باورند که سطح تقاضا تا پایان سال جاری پایین خواهد بود به همین دلیل طی تعطیلات عید قربان به انجام تعمیرات پرداخته و تولید خود را متوقف خواهند کرد.

قیمت پیشنهادی بیلت صادراتی از ترکیه نیز افزایش یافته و به 570 دلار هر تن فوب رسیده است. این در حالی است که قیمت این محصول در بازار داخلی این کشور بالا رفته و 580 دلار هر تن می باشد.

۲۴ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۶۲۰
کد خبر : ۷,۸۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید