به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت خرید قراضه هیوندایی استیل، ناموفق- 25/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- کارخانه هیوندای استیل کره، قیمت خرید قراضه وارداتی از ژاپن را در مزایده ای که روز یازدهم نوامبر برگزار شد، بالا برده است. قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 این کارخانه با رشدی 22 دلاری در هر تن نسبت به هفته گذشته به 363 دلار هر تن فوب رسیده است. قیمت خرید قراضه شینداچی هیوندایی استیل هم 12 دلار هر تن افزایش یافته و به 410 دلار هر تن و قیمت خرید قراضه سنگین این کارخانه با رشدی 12 دلاری در هر تن به 398 دلار هر تن رسیده است.

اما با توجه به اینکه قیمت مورد نظر ژاپنی ها برای فروش قراضه بیشتر از قیمت پیشنهادی هیوندایی استیل بود، این کارخانه موفق به خرید محصولات مورد نیاز خود نشد. ژاپنی ها پیش بینی می کنند که قیمت قراضه در آینده صعودی باشد به همین دلیل در حال حاضر تمایلی برای فروش ندارند. گزارش ها نشان می دهد که کره ای ها تنها موفق به خرید یک محموله 10 هزار تنی قراضه در این مزایده شده اند.

در این میان، خریداران قراضه در تایوان و چین در حدود دو هفته گذشته قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن را در قیمت 350 دلار هر تن فوب خریداری کرده اند. از آنجایی که احتمال رشد بیشتر قیمت قراضه در بازار وجود دارد، واردات قراضه در این کشورها طی هفته گذشته نیز بالا بود.

قیمت قراضه در ژاپن پس از مزایده کانتو تتسوگن افزایش یافته است. متوسط قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 در مزایده کانتو تتسوگن در حدود 354 دلار هر تن تحویل کنار کشتی بود.

۲۵ آبان ۱۳۸۹ ۰۸:۵۳
تعداد بازدید : ۶۶۱
کد خبر : ۷,۸۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید