به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق در جنوب اروپا- 27/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- تقاضای ورق در جنوب اروپا به دلیل پایین بودن قیمت این محصول طی چند ماه گذشته افزایش یافته است و این امر منجر به بهبود بازار شده و قیمت این محصول کمی بالا رفته است.

اوایل ماه جاری قیمت ورق گرم در جنوب اروپا به 626 دلار هر تن رسید که کف قیمت این محصول بود؛ به دنبال این امر احتمال افزایش قیمت ورق گرم در بازار وجود داشت.  حجم سفارشات ورق گرم اوایل ماه نوامبر بالا رفته بود. احتمال افزایش قیمت این محصول در ماه ژانویه نیز منجر به بالا رفتن تقاضا در بازار شده است.

برخی از کارخانه ها به دنبال افزایش 20 تا 25 یورو هر تن قیمت ورق خود هستند. گزارش ها نشان می دهد که کارخانه ریوا ایتالیا حاضر به فروش ورق خود در قیمت 480 تا 485 یورو هر تن درب کارخانه نشده است. کارخانه ها در نظر دارند تا قیمت محصولات خود را به دلیل افزایش تقاضا و بالا رفتن جزیی ارزش دلار در برابر یورو، بالا ببرند.

پیش بینی می شود که قیمت ورق سرد و ورق گالوانیزه نیز در آینده صعودی باشد. با توجه به پایین بودن واردات ورق در این منطقه، احتمال پذیرش افزایش قیمت این محصول در بازار وجود دارد. در این میان برخی نیز بر این باورند که رشد قیمت ها موقتی بوده و قیمت ورق تا پایان سال جاری به ثبات خواهد رسید. آنها همچنین اظهار داشته اند که احتمال رشد شدید قیمت ورق تا ماه ژانویه در بازار ضعیف است.

پیش بینی می شود که قیمت ورق سرد در بازار افزایش یافته و به 560 تا 580 یورو هر تن درب کارخانه و قیمت ورق گالوانیزه به 550 یورو هر تن درب کارخانه برسد.

۲۷ آبان ۱۳۸۹ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۶۶۶
کد خبر : ۷,۸۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید