به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش امید ها به بهبود قیمت فولاد- 30/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظر سنجی استیل ایندکس تغییرات چشمگیری در پیش بینی آینده تقاضای فولاد شمال امریکا و آسیا دیده شده و اروپایی ها در انتظار تغییرات جزیی تری هستند. ولی در سطح جهان درصد بیشتری از دست اندر کاران صنعت فولاد در انتظار بهبود قیمت ها در سه ماه آتی هستند.

19 درصد از شرکت های فولادی شرکت کننده در شمال امریکا، اروپا و آسیا انتظار داشتند تقاضای فولاد تا سه ماه آینده افزایش یابد در حالی که در نظر سنجی قبلی 14 درصد بودند. 60 درصد نیز ثبات تقاضا را پیش بینی نمودند که هفته قبل 51 درصد بودند. درصد موافقان پیش بینی افزایش تقاضا در امریکا از 19 درصد به 27 درصد رسید و 50 درصد در انتظار ثبات تقاضا هستند. در اروپا 31 درصد در انتظار افت تقاضا بودند که 7 درصد نسبت به قبل کمتر شدند و 63 درصد تقاضای ثابتی را پیش بینی نمودند.

در سطح جهان 38 درصد شرکت کننده ها قیمت های بالاتری را پیش بینی نمودند که رشدی 15 درصدی داشت. در امریکا آمار 43 درصد هفته قبل به 68 درصد برای موافقان افزایش قیمت ها در سه ماه آینده رسید. 23 درصد نیزدر انتظار افت قیمت ها هستند. در میان اروپایی ها 24 درصد قیمت بالاتر و 43 درصد قیمت های ارزان تری در سه ماه آینده پیش بینی نموده اند.

بیش از نیمی از شرکت کنندگان در آخیرن نظرسنجی موجودی ثابتی داشته اند و تعداد کسانی که موجودیشان رو به کاهش است بیشتر از شرکت های با موجودی بالا بود. در سطح جهان موجودی 27 درصد شرکت های فولادی کمتر بود و در بین اروپایی ها 33 درصد. در امریکا  در زمینه موجودی کمتر شرکت ها،آمار 42 درصد هفته قبل به 25 درصد رسید.

۳۰ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۷۵۴
کد خبر : ۷,۸۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید