به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق در چین- 30/ 08/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- به رغم ثبات قیمت ورق بائو استیل برای تحویل در ماه دسامبر، کارخانه آهن و فولاد ووهان (ووگانگ) و آهن و فولاد آنشان ( آنگانگ) قیمت این محصول را کاهش داده اند.

کارخانه ووگانگ قیمت ورق گرم را برای تحویل در ماه دسامبر 15 دلار هر تن، ورق تخت را 30 دلار هر تن و ورق سرد تجاری را 36 دلار هر تن کاهش داده است. کارخانه آنگانگ نیز قیمت ورق گرم را برای تحویل در ماه دسامبر 30 دلار هر تن و ورق سرد را 22 دلار هر تن پایین آورده اما قیمت ورق تخت خود را 5 دلار هر تن بالا برده است.

به دنبال این امر قیمت ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر کارخانه ووگانگ به 619 دلار هر تن و ورق سرد ضخامت یک میلیمتر این کارخانه به 755 دلار هر تن رسیده است. قیمت ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر کارخانه آنگانگ نیز 545 دلار هر تن و ورق سرد این کارخانه 676 دلار هر تن می باشد. تمام قیمت های اعلام شده بدون محاسبه 17 درصد مالیات ارزش افزوده می باشند.

اخیرا قیمت ورق در بازار نقدی چین به دلیل پایین بودن تقاضا و احتمال افت بیشتر اعتبارات بانکی، کاهش یافته بود به همین دلیل احتمال افت بیشتر قیمت ها در بازار وجود داشت.

با توجه به کاهش تولید فولاد خام در چین و افزایش قیمت مواد اولیه، پیش بینی می شود که قیمت ها در آینده افزایش یابد. در حال حاضر پایین بودن تقاضا منجر به کاهش قیمت ها شده است.

این دو کارخانه قیمت ورق خود را برای تحویل در ماه اکتبر افزایش و برای تحویل در ماه نوامبر ثابت نگاه داشته بودند. اما این دو کارخانه قیمت این محصول را برای تحویل در ماه دسامبر به دلیل پایین بودن تقاضای مصرف کننده های نهایی و همگام با کاهش قیمت این محصول در بازار نقدی، پایین آورده اند.

۳۰ آبان ۱۳۸۹ ۰۹:۳۳
تعداد بازدید : ۸۱۰
کد خبر : ۷,۸۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید