به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت خرید قراضه توکیو استیل- 22/ 09/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- کارخانه توکیو استیل قیمت خرید انواع قراضه خود را روز 10 دسامبر مجددا بالا برده است چرا که عرضه کنندگان قراضه حاضر به فروش این محصول در قیمتی که این کارخانه چند روز پیش از آن اعلام کرده بود، نشده بودند. به دنبال این امر قیمت خرید قراضه این کارخانه طی سه روز 18 تا 24 دلار هر تن افزایش یافته است. 

از آنجایی که کارخانه های دیگر نیز قیمت خرید خود را بالا برده اند، توکیو استیل هنوز موفق به خرید قراضه نشده است. معمولا زمانی که قیمت ها صعودی است عرضه کنندگان قراضه عرضه خود را به منظور فروش با قیمت های بالاتر کاهش می دهند.

اما احتمال رشد مجدد قیمت خرید قراضه پیش از مزایده قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی کانتو تتسوگن ضعیف است. برخی پیش بینی می کنند که قیمت قراضه در این مزایده به 375 تا 381 دلار هر تن تحویل کنار کشتی برسد که تغییر چندانی را نسبت به قیمت کنونی قراضه صادراتی نشان نمی دهد. اما احتمالا رشد قیمت خرید قراضه توکیو استیل منجر به افزایش قیمت قراضه در این مزایده خواهد شد.

آخرین بار قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی توسط کارخانه ها در چین و کره در قیمت 387 دلار هر تن فوب معامله شده است. شایعاتی مبنی بر اینکه قیمت پیشنهادی خرید قراضه کارخانه هیوندایی استیل در قیمت 390 دلار هر تن فوب در بازار وجود دارد اما از آنجایی که این قیمت کمتر از قیمت پیشنهادی توکیو استیل است احتمالا هیوندایی استیل موفق به خرید قراضه در این قیمت نخواهد شد.

در حال حاضر قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 توکیو استیل در اوکایاما و اوتسونومیا و  برای تحویل روی کامیون در تاهارا 12 دلار هر تن افزایش یافته و به 411 دلار هر تن رسیده است. قیمت خرید این محصول در تاکاماتسو و برای حمل از طریق دریا در تاهارا نیز رشدی 12 دلاری را در هر تن تجربه کرده و به ترتیب به 387 و 405 دلار هر تن رسیده است. قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 در کیوشو نیز 6 دلار هر تن افزایش یافته و به 417 دلار هر تن رسیده است.

 

۲۲ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۶۴۹
کد خبر : ۸,۲۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید