به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه صادراتی در ژاپن- 23/ 09/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بالاترین قیمت پیشنهادی خرید قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی برای ماه آینده در مزایده کانتو تتسوگن به دلیل رشد قیمت قراضه در دیگر مناطق  46 دلار هر تن بیشتر از مزایده ماه گذشته می باشد.

بالاترین قیمت های پیشنهادی در مزایده روز 10 دسامبر 397 دلار هر تن، 394 دلار هر تن و 392 دلار هر تن تحویل کنار کشتی بود که هر کدام موفق به خرید 5 هزار تن قراضه شدند. 3 هزار تن قراضه نیز در این مزایده در قیمت 391 دلار هر تن معامله شده است.

با توجه به قیمت خرید قراضه کارخانه ها در ژاپن احتمال رشد قیمت این محصول در این مزایده وجود داشت اما قیمت ها در مقایسه با قیمت های کنونی صادراتی بالا می باشد.

قیمت خرید قراضه توکیو استیل و دیگر کارخانه ها در ژاپن اواخر هفته گذشته 6 تا 12 دلار هر تن افزایش یافت. به دنبال این امر خریداران دیگر نیز قیمت خرید خود را بالا بردند. گزارش ها نشان می دهد که بالاترین معاملات قراضه صادراتی در قیمت 391 دلار هر تن تحویل کنار کشتی معامله شده است. شرکت کنندگان در مزایده کانتو تتسوگن با پیش بینی رشد قیمت این محصول در آینده قیمت خرید خود را بالا برده اند اما هنوز سفارشی دریافت نکرده اند.

در این میان عده ای پیش بینی می کنند که قیمت قراضه صادراتی در ژاپن تا پایان سال جاری به دلیل رشد تقاضا به منظور تکمیل موجودی بالا رفته و به 415 دلار هر تن فوب برسد.

قیمت خرید قراضه سنگین کلاس 2 توکیو استیل در اوتسونومیا در حدود 409 دلار هر تن می باشد که به قیمت صادراتی این محصول نزدیک شده است.

۲۳ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۶۳۷
کد خبر : ۸,۲۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید