به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رشد شدید قیمت ورق در آمریکا-23/ 09/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت انواع ورق در آمریکا و اروپا طی هفته گذشته صعودی بوده است. قیمت ورق تخت نیز در آمریکا طی این مدت به شدت افزایش یافته است.

قیمت فوب میدوست ورق گرم و ورق سرد در شمال آمریکا 40 دلار هر شورت تن بالا رفته است. قیمت ورق گالوانیزه نیز در این منطقه افزایش یافته و به 757 دلار هر شورت تن رسیده است. قیمت فوب میدوست ورق تخت نیز رشدی 36 دلاری را در هر شورت تن تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل ورق تخت و انواع ورق نیز در این منطقه افزایش یافته است به طوریکه متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گالوانیزه به 7 هفته رسیده است.

قیمت درب کارخانه ورق سرد در شمال اروپا 15 یورو هر تن افزایش یافته و به 614 یورو هر تن رسیده است. قیمت ورق گالوانیزه نیز رشدی 4 درصدی را تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل ورق در این منطقه بالا رفته و متوسط زمان تحویل ورق گرم به 41 روز رسیده است.

قیمت درب کارخانه انواع ورق در جنوب اروپا هم رشدی 4 تا 5 یورویی را در هر تن تجربه کرده است و قیمت ورق گرم به 512 یورو هر تن رسیده است. متوسط زمان تحویل ورق سرد و ورق گالوانیزه هم بالا رفته و به بیش از 8 هفته رسیده است.

قیمت ورق تخت در شمال اروپا کمی افزایش یافته است. قیمت این محصول در جنوب اروپا نیز 3 درصد بالا رفته و به 568 یورو هر تن رسیده است.

قیمت درب کارخانه میلگرد نیز در شمال اروپا بالا رفته و به 503 یورو هر تن رسیده است. این در حالی است که متوسط قیمت بیلت مدیترانه تغییری را نسبت به هفته قبل نشان نمی دهد و در 507 دلار هر تن ثابت است. هزینه تبدیل بیلت به میلگرد هم بالا رفته و به 160 دلار هر تن رسیده است. قیمت میلگرد در جنوب اروپا هم افزایش یافته است. قیمت بیلت در جنوب اروپا نیز رشدی 20 دلاری را در هر تن تجربه کرده است. متوسط زمان تحویل در هر دو منطقه در 3 هفته ثابت است.

۲۳ آذر ۱۳۸۹ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۸۱۱
کد خبر : ۸,۲۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید