به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رشد قیمت مقاطع در انگلیس-23/ 09/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- در پی افزایش تقاضای خرید برای محصولات سال آینده، قیمت مقاطع در انگلیس طی چند هفته گذشته صعودی بوده است.

قیمت مقاطع در مقایسه با قیمت 592 یورو هر تن برای تحویل در اواسط ماه نوامبر افزایش یافته و به 618 یورو هر تن رسیده است. برخی از محصولات برای تحویل در ماه فوریه نیز در قیمت 627 یورو هر تن همراه با هزینه حمل معامله شده است. سطح فروش مقاطع در انگلیس طی سه هفته گذشته بالا بوده است. رشد مصرف این محصول در غرب اروپا منجر به افزایش تقاضا نشده است بلکه افزایش مصرف در دیگر نقاط دنیا دلیل بالا رفتن تقاضا در انگلیس می باشد.

در حال حاضر قیمت مقاطع در انگلیس در حدود 618 یورو هر تن می باشد و احتمال رشد بیشتر قیمت این محصول نیز در بازار وجود دارد.

با توجه به افزایش قیمت قراضه و رشد هزینه تولید پیش بینی می شود که قیمت پیشنهادی مقاطع طی فصل اول سال آینده به 639 تا 651 یورو هر تن برسد.

احتمالا روند قیمت مقاطع در سال آینده مشابه روند قیمت این محصول در سال 2009 و 2010 خواهد بود که در آن قیمت ها در فصل اول صعودی بود و طی نیمه اول سال همچنان بالا ماند. با توجه به روند قیمت این محصول در دو سال اخیر پیش بینی می شود که قیمت مقاطع در نیمه دوم سال آینده نزولی باشد.

۲۳ آذر ۱۳۸۹ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۸۹۱
کد خبر : ۸,۲۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید