به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق اروپا پیش از تعطیلات کریسمس- 28/ 09/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- با نزدیک شدن به پایان سال و تعطیلات زمستانی، در سراسر اروپا قیمت انواع محصولات ورق به سرعت رو به افزایش است. تولید کنندگان اصلی ورق گرم، قیمت ها را به طور میانگین 20 تا 30 یورو در هر تن افزایش داده اند و از افزایش قیمت های بیشتر در ژانویه نیز خبر داده اند.

حداقل قیمت ورق گرم 510 تا 520 یورو هر تن سی اف آر است و عرضه کنندگان داخلی در ایتالیا و اسپانیا 550 دلار تحویل در مقصد با پرداخت حقوق و عوارض گمرکی عرضه می کنند. تنها محصول اوکراین ارزان تر است. ورق گرم ایلیچ و زاپوریشتال بین 640 تا 650 دلار سی اف آر است ولی اغلب مصرف کنندگان داخلی مایل به خرید این محصولات هستند.

ظاهرا مشتریان ایتالیایی به قیمت های بالای ورق گرم رضایت داده اند  چرا که یکی از تولید کنندگان داخلی قیمت ها را خیلی بالا برده و دیگری برای تعطیلات سال نو تعطیل نموده است. از این رو کمبود عرضه موجب بالا رفتن قیمت ها و تاثیر آن بر بازار پس از تعطیلات سال نو خواهد شد.

در مقابل، میر استیل انگلیس که اخیرا مچل روسیه آن را خریداری نموده، ورق گرم را 460 تا 470 یورو هر تن فوب عرضه نموده که به نظر منابع بازار حتما ایرادی دارد.

۲۸ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۸۲۶
کد خبر : ۸,۲۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید