به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آخرین پیش بینی ها برای تقاضا و قیمت های فولاد

آخرین پیش بینی ها برای تقاضا و قیمت های فولاد

آخرین بررسی های بازار نشان می دهد که شرکت های آمریکایی، اروپایی و آسیایی نسبت به هفته گذشته امید کمتری به بهبود تقاضا در سه ماه آینده دارند. روند قیمت ها در بازار جهانی از هفته گذشته تغییری نکرده است. اگرچه شرکت های کمی نسبت به هفته گذشته اعلام  کاهش موجودی کرده اند ولی در کل، موجودی انبارها همچنان رو به کاهش است. 

انتظار افزایش تقاضا در تمام مناطق پایین آمده است. تنها 29 درصد از شرکت های آمریکایی انتظار افزایش تقاضا را دارند که نسبت به 48 درصد در هفته گذشته کاهش نشان می دهد. 19 درصد از شرکت های آمریکایی انتظار کاهش تقاضا را در سه ماه آینده دارند. 52 درصد آن ها نیز پیش بینی می کنند که تقاضا در همین سطح باقی می ماند. در مورد شرکت های اروپایی تنها 16 درصد انتظار افزایش تقاضا را دارند که در مقایسه با 26 درصد قبل کاهش نشان می دهد. 35 درصد آن ها انتظار کاهش تقاضا را دارند و 49 درصد نیز معتقدند تقاضا در همین سطح باقی می ماند. در کل جهان، 21 درصد از شرکت های مورد بررسی انتظار افزایش تقاضا را دارند که نسبت به 32 درصد در هفته گذشته کاهش یافته است. 28 درصد نیز معتقد به کاهش تقاضا هستند که نسبت به 18 درصد در هفته گذشته افزایش نشان می دهد.

16 درصد از شرکت های اروپایی پیش بینی می کنند که قیمت ها در طول سه ماه آینده افزایش می یابد که نسبت به 22 درصد در هفته گذشته کاهش نشان می دهد. 39 درصد از آن ها نیز معتقدند که قیمت ها کاهش می یابد. در مورد شرکت های آمریکایی، 29 درصد پیش بینی می کنند که قیمت ها افزایش می یابد. 28 از آن ها نیز معتقدند که قیمت ها کاهش می یابد که در مقایسه با 24 درصد در هفته گذشته افزایش نشان می دهد. تقریبا 22 درصد از شرکت های مورد بررسی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا پیش بینی می کنند که قیمت ها افزایش یابد. 34 درصد نیز انتظار کاهش قیمت ها و 44 درصد از آن ها انتظار ثبات قیمت ها را در سه ماه آینده دارند.

۲۰ بهمن ۱۳۸۷ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۸۹۲
کد خبر : ۸۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید