به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت قراضه در ایتالیا همچنان صعودی– 25/ 10/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت قراضه در ایتالیا با توجه به افزایش قیمت های جهانی، صعودی است ولی تجار نسبت به ثبات قیمت های بالا نگران هستند. به نظر تجار ایتالیایی اگر کارخانه ها به قراضه نیاز دارند باید از قیمت های جهانی تبعیت کنند. تجار امریکایی قراضه خرد شده را 540 دلار سی آی اف عرضه نموده و قراردادهایی در 520 دلار بسته شده است. اگر ترک ها این قیمت ها را نپذیرند، تجار امریکایی با فروش به چینی ها سعی می کنند قیمت ها را در این سطح بالا نگه دارند.

به هر حال تقاضای پایین محصولات فولادی در ترکیه،  احتمالا بازار اروپایی ها را کساد می کند چون کارخانه های ترکیه تمایلی به خرید قراضه گران قیمت ندارند. ظاهرا چون نمی توانند محصولات خود را بفروشند خرید قراضه را متوقف خواهند کرد. قیمت قراضه  نسبت به قیمت محصولات فولادی خیلی بالاست و تجار اسپانیایی نیز نگران افت قیمت بازار هستند.

در حال حاضر قیمت قراضه در آلمان و فرانسه نیز بالاست چون کارخانه ها به دنبال تکمیل موجودی اند و موجودی ایتالیایی ها نیز پایین است. قیمت قراضه ای3 در ایتالیا 350 تا 360 یورو است و قراضه ای 8  تا 400 یورو، همچنین قراضه خرد شده ( ای40 ) 380 یورو می باشد.

۲۵ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵
تعداد بازدید : ۵۵۷
کد خبر : ۸,۶۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید