به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تقاضای مقاطع در عربستان، بالا- 26/ 11/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بنا به گزارش عرب استیل تقاضای خرید مقاطع در عربستان بالاست. تقاضای انبارداران در این کشور برای تکمیل موجودی به دلیل رشد سریع فعالیت های ساختمانی افزایش یافته است. مدت زمان تحویل خرید از بازار داخلی کوتاه تر می باشد و قیمت ها نیز نسبت به قیمت وارداتی پایین تر است به همین دلیل خریداران برای تامین موجودی مورد نیاز به بازار داخلی روی آورده اند. قیمت میلگرد در عربستان از ژوئن سال 2010 تا کنون ثابت بوده است.

تقاضای مفتول نیز در این کشور اخیرا بالا رفته و کارخانه ها قیمت پیشنهادی خود را 40 تا 44 دلار هر تن طی سه هفته گذشته بالا برده اند.

قیمت های مختلفی برای واردات میلگرد در عربستان پیشنهاد می شود. در حالی که قیمت پیشنهادی میلگرد وارداتی از ترکیه طی سه هفته گذشته افتی 25 دلاری را هر تن تجربه کرده است، قیمت میلگرد صادراتی امارات به عربستان از اواسط ماه ژانویه 40 تا 47 دلار هر تن بالا رفته البته تقاضای خرید در این قیمت پایین است. اما افزایش 42 تا 47 دلار هر تن قیمت مفتول صادراتی به عربستان، مورد قبول خریداران قرار گرفته است.

اما در این میان قیمت پیشنهادی 740 تا  745 دلار هر تن همراه با هزینه حمل همریه استیل امارات مورد قبول عربستانی ها قرار گرفته. میلگرد قطر هم در قیمت 713 دلار هر تن سی پی تی ریاض معامله شده است که نسبت به قیمت 726 دلار هر تن سی پی تی طی سه هفته گذشته کاهش یافته است.

۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۶۴۴
کد خبر : ۹,۱۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید