به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت میلگرد در اروپا - 27/ 11/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت میلگرد در اروپا پس از پشت سر گذاشتن روند صعودی در سه ماه گذشته، طی هفته گذشته نزولی بوده است. اما گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت ورق در اروپا و آمریکا طی این مدت افزایش یافته است.

قیمت درب کارخانه میلگرد در جنوب اروپا 3 درصد در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته و به 731 دلار هر تن رسیده است. متوسط قیمت بیلت بورس لندن هفته قبل 4 دلار هر تن بالا رفت و به 531 دلار هر تن رسید. هزینه تبدیل بیلت به میلگرد در این منطقه کاهش یافته و به 200 دلار هر تن رسیده است. قیمت درب کارخانه میلگرد در شمال اروپا هم افتی 7 یورویی را در هر تن تجربه کرده است.

قیمت ورق گرم و ورق گالوانیزه در شمال اروپا هفته گذشته 2 تا 3 درصد افزایش یافته است. متوسط زمان تحویل نیر نسبت به هفته قبل بیشتر شده و به 55 روز رسیده است. قیمت درب کارخانه ورق تخت در شمال اروپا 998 دلار هر تن است.

قیمت درب کارخانه ورق گالوانیزه جنوب اروپا 22 یورو هر تن نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و به 742 یورو هر تن رسیده است اما  قیمت ورق تخت طی این مدت رشدی 18 یورویی را در هر تن تجربه کرده است. قیمت ورق سرد نیز در این منطقه صعودی بوده است. قیمت انواع ورق در جنوب اروپا  به بالاترین حد طی 12 ماه گذشته رسیده است.

قیمت فوب میدوست ورق گرم در آمریکا هم به شدت بالا رفته و به 828 دلار هر شورت تن رسیده است. قیمت ورق سرد و ورق گالوانیزه نیز رشدی 2 تا 4 درصدی را تجربه کرده است. قیمت ورق تخت آمریکا هم به شدت افزایش یافته و به 926 دلار هر شورت تن رسیده است. قیمت انواع ورق در آمریکا نیز رکورد جدیدی را ثبت کرده و به بالاترین حد در طول یک سال گذشته رسیده است.

۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۷۷۸
کد خبر : ۹,۲۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید