به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش صادرات چین در ماه ژانویه- 28/ 11/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بنا به گزارش اداره گمرک چین حجم صادرات محصولات تمام شده این کشور در ماه ژانویه با رشدی 9 درصدی نسبت به صادرات 2 میلیون و 850 هزار تن در ماه دسامبر به 3 میلیون و 120 هزار تن رسیده است. پیش بینی می شود که حجم صادرات این کشور در ماه جاری نیز صعودی باشد.

سطح سفارشات صادرات ورق بخصوص ورق گرم چین از ابتدای ماه ژانویه بالا بوده است. بالا بودن فشار تورم و رشد هزینه تولید منجر به افزایش قیمت فولاد در چین شده است.

با توجه به افزایش تقاضا در بازارهای بین المللی و رشد سریع قیمت ها در بازارهای جهانی، حجم صادرات ورق گرم چین در ماه ژانویه رشدی 30 درصدی را نسبت به ماه پیش از آن تجربه کرده است. برخی از کارخانه ها در چین در نظر دارند تا حجم صادرات ورق گرم خود را به دلیل افزایش تقاضای صادرات و بالا بودن سوددهی در ماه فوریه بالا برده و عرضه به بازار داخل را کاهش دهند. پیش بینی می شود که حجم صادرات ورق گرم چین در ماه فوریه بیشتر از ماه ژانویه باشد.

کارخانه ها در چین به دلیل افزایش تقاضای صادرات، قیمت محصولات صادراتی خود را نیز بالا برده اند. قیمت پیشنهادی ورق گرم حاوی برنز صادراتی چین رشدی 50 دلاری را در هر تن نسبت به اوایل ماه فوریه تجربه کرده و به 755 تا 770 دلار هر تن فوب رسیده است. اما هنوز مشخص نیست که آیا این قیمت ها مورد قبول خریداران قرار خواهد گرفت یا نه.

۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۰۴
تعداد بازدید : ۷۷۱
کد خبر : ۹,۲۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید