به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال کاهش قیمت ورق در امریکا- 30/ 11/ 13/89

مرکز خدمات فولاد ایران-از آنجایی که قیمت قراضه در بازار امریکا کاهش یافته و روند تکمیل موجودی تولید کنندگان ورق آرام شده به نظر می رسد که روند صعودی قیمت ورق نیز متوقف شده است. ظاهرا قیمت قراضه به سرعت رشد نموده و اختلاف قیمت قراضه و ورق گرم بسیار زیاد شده شده است.

این اختلاف قیمت برای کارخانه ها خوب است ولی به آنها برای افزایش قیمت بیشتر کمکی نمی کند. از نوامبر تاکنون قیمت ورق در امریکا به سرعت صعودی بوده و قیمت ورق گرم به 850 دلار در هر شورت تن رسیده است. منابع بازار از احتمال کاهش قیمت خبر داده اند به طوری که یکی از تولید کننده های اصلی، هفته قبل قیمت را 50 دلار در هر شورت تن پایین آورد.

در حجم خرید ها نیز تغییرات چشمگیری مشاهده شده، ظاهرا موجودی تجار برای تامین نیاز بازار کافی است و نیاز به خرید در حجم بالا ندارند. از این رو در آینده نزدیک میزان تقاضای ورق در امریکا نزولی است.

از طرفی برخی با پیش بینی افت قیمت ها خرید را متوقف کرده اند. بازار در ابهام است مگر این که قیمت ورق گرم در هفته های آتی به بالای 850 دلار در هر شورت تن برسد. خریداران نیز سعی می کنند بنای پیش بینی را تجربه بگذراند نه شایعات بازار.

۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۵۱
تعداد بازدید : ۷۲۸
کد خبر : ۹,۲۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید