به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق گرم در بازار نقدی چین- 30/ 11/ 13/89

مرکز خدمات فولاد ایران-افزایش قیمت ورق گرم بائواستیل برای ماه مارس به رشد قیمت این محصول در بازار نقدی کمک نکرده است. گزارش ها نشان می دهد که قیمت ورق در چین روز 16 فوریه کاهش یافته است. به دنبال این امر پیش بینی می شود که قیمت ورق کارخانه بائواستیل برای ماه مارس نیز به دلیل پایین بودن تقاضا مورد قبول خریداران قرار نگیرد.

قیمت نقدی ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر در شانگهای 12 دلار هر تن کاهش یافته و به 724 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسیده است. قیمت همین محصول در شهر گوانگ دونگ لکونگ نیز با کاهشی 10 دلاری در هر تن به 737 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده رسیده است. در برخی موارد این محصول در لکونگ حتی در قیمت 734 هر تن همراه با مالیات نیز معامله شده است.

بسیاری از تجار با پیش بینی افت قیمت ها در آینده، فروش خود را سرعت بخشیده اند اما خریداران سیاست انتظار را در پیش گرفته و وارد بازار خرید نمی شوند.

سطح تقاضا پس از تعطیلات سال نو در چین بالا نرفته است. افزایش قیمت درب کارخانه ورق بائو استیل نیز منجر به کاهش سطح سفارش مصرف کننده های نهایی شده است.

در این میان عده ای از دست اندرکاران با اشاره به کاهش ظرفیت تولید ورق گرم برخی از کارخانه ها و افزایش فشار تورم بر این باورند که افت قیمت این محصول زیاد نخواهد بود.

۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۷۵۷
کد خبر : ۹,۲۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید