به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مقاطع صادراتی سی آی اس بدون خریدار- 19/ 12/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- تقاضای مقاطع صادرات سی آی اس پایین است. اگرچه سطح موجودی ها پایین می باشد اما ناآرامی های سیاسی در منطقه خاورمیانه مانعی برای رشد قیمت ها است. در حال حاضر کارخانه ها فروش محصولات ماه مارس خود را به پایان رسانده اند و تنها عده ای از کارخانه ها فروش مقاطع ماه آوریل خود را آغاز کرده اند.

قیمت مقاطع صادراتی کارخانه ها در سی آی اس طی دو هفته گذشته ثابت بوده است. قیمت پیشنهادی میلگرد و مفتول صادراتی ترکیه نیز به ترتیب در 655 تا 665 دلار هر تن فوب و 675 تا 685 دلار هر تن فوب ثابت بوده است.

یکی از کارخانه ها در این منطقه خواستار فروش میلگرد ماه آوریل در قیمت 660 دلار هر تن فوب می باشد که افتی 10 دلاری را در هر تن طی سه هفته گذشته تجربه کرده است. البته با توجه به پایین بودن تقاضا عده ای اظهار داشته اند که این کارخانه به منظور فروش این محصول باید قیمت پیشنهادی خود را 30 دلار هر تن پایین بیاورد. کارخانه مت اينوست هم به منظور بررسی شرایط بازار خواستار فروش مفتول در قیمت 690 تا 695 دلار هر تن فوب می باشد.

قیمت پیشنهادی میلگرد ماه آوریل برای صادرات به هلند طی هفته جاری به 505 یورو هر تن رسیده است. عرضه کنندگان مفتول در شرق روسیه هم موفق به فروش 8 هزار تن مفتول ماه مارس در قیمت 710 تا 715 دلار هر تن فوب شده اند.

با توجه به پایین بودن موجودی، عرضه مقاطع صادراتی سی آی اس به منطقه دریای خزر طی یک ماه گذشته کاهش یافته بود.

۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۵۵
تعداد بازدید : ۸۴۴
کد خبر : ۹,۵۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید