به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال افزایش تقاضای ورق در شمال غرب اروپا- 24/ 12/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران- بازار ورق در شمال غرب اروپا همچنان در بن بست است. کارخانه ها هنوز قیمت پیشنهادی خود را پایین نیاورده اند و این قیمت نیز مورد قبول خریداران قرار نگرفته است. از آنجایی که تقاضای خرید طی چند هفته گذشته پایین بود، موجودی انبارها کاهش یافته است و خریداران باید در آینده وارد بازار خرید شوند.

اما گزارش ها نشان می دهد که برخی از سرویس سنتر ها به منظور بالا بردن سطح فروش، قیمت پیشنهادی خود را به کمتر از قیمت کارخانه ها رسانده اند. سرویس سنتر ها خواستار فروش ورق گرم در قیمت 600 تا 620 یورو هر تن هستند.

این در حالی است که قیمت پیشنهادی ورق گرم کارخانه ها برای تحویل در ماه آوریل 640 تا 660 یورو هر تن درب کارخانه هستند و مدت زمان تحویل در حدود 8 هفته می باشد.

در حال حاضر معاملاتی در میان تجار صورت می گیرد اما خرید ها در تناژ پایین است. با توجه به پایین بودن موجودی برخی از محصولات از جمله ورق گالوانیزه پیش بینی می شود که سطح تقاضا در آینده نزدیک افزایش یابد.

در حالی که برخی پیش بینی می کنند که تقاضای خرید در آینده نزدیک افزایش یابد، عده ای اظهار داشته اند که تجار بزرگ تا ماه مه و ژوئن وارد بازار نخواهند شد. در حال حاضر امکان خرید ورق سرد از آسیا در قیمت 680 تا 700 یورو هر تن سی اف آر در این منطقه وجود دارد.

۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۰۴
تعداد بازدید : ۵۸۹
کد خبر : ۹,۶۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید