به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه در ترکیه و هند- 24/ 12/ 1389

مرکز خدمات فولاد ایران-  گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت قراضه وارداتی در ترکیه و هند طی هفته گذشته افزایش یافته است. کارخانه ها در ترکیه به منظور تکمیل موجودی برای ماه آوریل خرید خود را بالا برده اند. افزایش قیمت محصولات فولادی در هند نیز دلیل رشد قیمت قراضه وارداتی در این کشور می باشد. در این میان قیمت قراضه در آمریکا کاهش یافته است.

با افزایش واردات از اروپا و آمریکا، قیمت قراضه سنگین کلاس 1 و 2 ( 20 – 80 ) در ترکیه هفته گذشته 9 دلار هر تن ( 2 درصد) افزایش یافته و به 452 دلار هر تن سی اف آر اسکندرون رسیده است. این قیمت همچنین 8 دلار هر تن بیشتر از ماه گذشته می باشد.

قیمت قراضه خرد شده کانتینری وارداتی در هند نیز هفته گذشته 3/2 درصد بالا رفت و به 481 دلار هر تن سی اف آر رسید. با توجه به افزایش قیمت فولاد در هند، تقاضای خرید قراضه در این کشور بالاست.

این در حالی است که قیمت قراضه خرد شده در آمریکا نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و به 454 دلار هر لانگ تن رسیده است. البته این قیمت 1 دلار هر لانگ تن بیشتر از 4 هفته قبل است.

هفته اخیر ترک ها قراضه بیشتری از اروپا خریدند. محموله مخلوطی از قراضه سنگین کلاس 1 و2 خلوص 30-70 و قراضه خرد شده 440 دلارسی اف ار معامله شد. کانادا نیز قراضه سنگین کلاس یک و خرد شده را 460 و 462 دلار سی اف آر به ترک ها فروخته است.

۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۷۸۹
کد خبر : ۹,۶۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید