به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت های فولاد در کشورهای در حال توسعه

کاهش قیمت های فولاد در کشورهای در حال توسعه

به گزارش MEPS، خرید فولاد در ترکیه همچنان در سطح بسیار پایینی قرار دارد و تولید کنندگان فولاد به کاهش بیشتر قیمت ها رضایت داده اند.

شرایط تجارت در امارات نیز همچنان سخت است. تعدادی از تجار دوبی قیمت برخی از کالاهای خود را در این ماه افزایش داده اند ولی هنوز بهبودی در بازار حاصل نشده است.

بنا بر این گزارش، برخی از تولید کنندگان فولاد در اوکراین و روسیه قیمت های پیشنهادی خود را افزایش داده اند. ولی به دلیل کمبود تقاضا تمایلی به خرید در این کشورها وجود ندارد. احتمال می رود که قیمت های پایین محصولات نیم ساخته، بیش از این کاهش یابد.

دربازار  آفریقای جنوبی اتفاق جدیدی رخ نداده است. تولید کنندگان آهن آلات ساختمانی محصولات خود را به پروژه های ساختمانی دولتی عرضه می کنند. اما شرایط تجارت ورق در این کشور همچنان سخت است. با این وجود قیمت ها در این ماه تغییر چندانی نداشته است.

گفته می شود که تقاضای فولاد در مکزیک همچنان ضعیف است. قیمت برخی از کالاها تثبیت شده ولی پیش بینی می شود که در ماه آینده قیمت ها کاهش بیشتری پیدا کند. سفارش صاردات نیز در این کشور کم است.

در بازار فولاد برزیل نشانه هایی از ثبات مشاهده می شود ولی حجم خرید و فروش حدود 50 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش یافته است.  

بنا بر گزارش MEPS، بازار فولاد هند نیز شرایط متزلزلی پیدا کرده است. تاکنون هیچ بهبود قابل توجهی در شرایط بازار مشاهده نشده است. قیمت ها همچنان رو به کاهش بوده و تاثیر طرح های اقتصادی دولت این کشور هنوز محقق نشده است.

۱۰ اسفند ۱۳۸۷ ۱۲:۵۰
تعداد بازدید : ۹۷۸
کد خبر : ۹۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید